Горячее

В «Укравтодорі» повідомили, що 300 млн з капремонту траси Н-14 мали перерозподілити ще в червні через незавершені тендери [ВІДЕО]

450

Кошти, які призначалися на капремонт траси Н-14 на Миколаївщини, перерозподілили на інший важливий об’єкт — трасу Н-11 «Миколаїв-Дніпро». Пов’язано це з тим, що Служба автодоріг Миколаївської області не розпочала роботи на трасі Н-14 та не заврешила тендери. Про це повідомляється на сторінці «Укравтодору» у «Фейсбуці».

Нагадаємо, 5 вересня стало відомо, що у Миколаївщини з ремонту доріг забирають 98 млн грн. В.о. начальника Служби автодоріг Андрій Максименко заявив після цього, що він звільняється. 

Як стало відомо, крім 98 млн, 300 млн зняли з дороги Н-14. Зокрема через те, що один з тендерів оскаржується в Антимонопольному комітеті.

Як пояснив Максименко, 200 млн «перекинули» на ремонт траси Н-11 «Миколаїв-Дніпро» з Нового Бугу до Баштанки, але не беручи до уваги об’єкт біля Баштанки, на який вже є угоди.

Варто додати, що в «Укравтодорі» також прояснили ситуацію. Зокрема зазначається, що  Миколаївщина в цьому році посіла друге місце в країні за обсягом фінансування з Дорожнього фонду — 560,7 млн грн. Порівняно з минулим роком, фінансування для області було збільшено на 60%. Враховуючи субвенцію на дороги місцевого значення, яка становить 287 млн гривень, на дороги області була виділена загальна сума 847 млн гривень.

За кошти Дорожнього фонду мали виконати поточний середній ремонт автомобільних доріг Н-11 Дніпро – Миколаїв (200 млн. грн.) та Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – База відпочинку «Чорноморка» (50 млн. грн.). А 300 млн були направлені на капремонт Н-14 «Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв».

«На жаль, стан виконання ремонтно-будівельних робіт у Миколаївській області на початок вересня є вкрай незадовільним – 17% від запланованого обсягу робіт. Зауважимо, що середній показник виконання робіт по країні – 68,3%, а деяких областях – 90-96%», — зазначили в «Укравтодорі».

А на дорозі Н-14, яку називають однією з найскладніших в країні, ремонт так і не розпочали.

«Більше того – до цього часу в повному обсязі не завершено тендерні процедури та укладання договорів, однією із причин чого є оскарження в Антимонопольному комітеті України рішень тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Миколаївській області», — йдеться в повідомленні.

Разом з тим повідомляється, що коли в «Укравтодорі» затверджували плани на 2018 рік, було надано розпорядження, що за результатами півріччя буде здійснено перерозподіл видатків з тих об’єктів, на яких відсутня проектна документація, не укладені договори та не розпочаті роботи. Відповідно до цього розпорядження, кошти з дороги Н-14 мали бути перерозподілені ще в червні:

«Однак, розуміючи важливість цієї дороги для громадян області та всієї країни, Службі автомобільних доріг було надано додаткові можливості пришвидшити процедури та розпочати ремонт».

Таким чином, оскільки кошти не були використані САД, їх направили на трасу Н-11, оскільки вона — «другий найважливіший об’єкт для Миколаївської області та країни в цілому», адже ця дорога поєднує порти Миколаєва та Одеси із Запоріжжям, Кривим Рогом, Дніпром та іншими промисловими центрами Сходу країни.

Нагадаємо, що тендери на капремонт траси Н-14 неодноразово переносили. Лише в кінці серпня-на початку вересня визначили двох переможців на ремонт 2,5 км та 1 км. Торги ще на одну ділянку ще навіть не відбулися, а на четврету — оскаржуються в Антимонопольному комітеті.

Ваш комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Новости