Горячее 14 мая 2020

У Миколаївській облраді пропонують об’єднати 6 райавтодорів, що «вижили», в комунальне підприємство

6 райавтодорів, що залишилися у Миколаївської області, пропонують приєднати до обласного комунального підприємства. Проте воно ще не створене. Про це говорили депутаты «транспортної» комісії облради на засіданні 13 травня.

Так, депутати пропонують ініціювати запуск пілотного проекту щодо перетворення ДП «Миколаївський облавтодор» та його філій на комунальне підприємство. В його системі колись працювало 24 філії. Після першої хвилі оптимізації їх залишилося 17.

«Згодом відбулося ще одне скорочення. Результатом цього стало фактичне функціонування всього декількох підприємств-філій в регіоні», — повідомляють в облраді.

Депутати вже неодноразово говорили про необхідність створення комунального підприємства, яке б займалося ремонтом доріг, та казали про неефективність облавтодору, де лише змінюється керівництво. На сьогодні в облраді констатують, що дії колишнього керівництва ДП «Миколаївський облавтодор» призвели до того, що сьогодні матеріально-технічна база не дозволяє облавтодору на рівних конкурувати з приватними структурами. Станом на травень поточного року підприємство має борг у сумі 62 мільйони гривень.

«На сьогодні «Миколаївський облавтодор» знаходиться в жалюгідному стані, до якого був доведений за кілька останніх років. Область і колектив трудовий знаходяться зараз не зовсім в стабільному стані. Що стосується зимового утримання, незрозуміло, як ефективно будуть приватні компанії, не маючи баз, обслуговувати обласні дороги. Це що стосується експлуатації. Кілька разів ми зустрічалися з комісією і прийшли до розуміння, що потрібно виходити з ситуації через створення комунального підприємств на базі області і брати філії, пілотних кілька філій взяти, ввести в комунальне підприємство через оренду», — сказав виконуючий обов’язки директора підприємства Олександр Колосовський.

Він додав, що у такий спосіб планують зберегти зарплатню та вирішити проблему з утриманням доріг.

«Що ми таким чином виграємо? Перше, ми збережемо зарплату. Те, що співробітники компанії будуть далі продовжувати без затримок отримувати зарплату, і друге, область по районам зніме з себе ризикову таку, патову ситуацію щодо зимового утримання доріг. Тому що завжди керівництво згадує про дорожніх організаціях восени, пізньої осені, коли потрібно готуватися до зими. Але до зими потрібно готуватися вже зараз. Тому було прийнято рішення, ми зі свого боку дамо кілька філій, вони — велика частина — вже одна філія, Доманівська, вже відпрацьована, запускаємо Єланець і також будемо пропонувати Криве Озеро, Первомайськ та Врадіївку. Подивимося, як це буде поетапно. До кінця тижня ми підготуємо відповідну інформацію для аналітики», — зазначив Колосовський.

Поки створення комунального підприємства на рівні планів.

«В області налічується 6 райавтодорів, і ми хочемо їх взяти і приєднати до того комунального підприємства, над створенням якого ми вже рік розмірковуємо. За яке ще не проголосували, але сподіваюся, що проголосуємо. Наша каденція закінчується, і нам треба щось залишити для спадкоємців, — сказав голова комісії Валерій Колесніков.

Нагадаємо, що Єланецька райрада проголосувала за те, щоб прийняти райавтодор до комунальної власності.

Оставить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

комментируемое

To Top