Николаев

Савченко заявив, що минулого року Миколаївщина спрямувала 178 млн грн на розвиток водогінно-каналізаційної мережі

243

Враховуючи, що для населених пунктів Миколаївської області одним з найбільш актуальних питань є підвищення рівня доступу до питного водопостачання, у 2018 році на розвиток водопровідно-каналізаційного господарства були консолідовані кошти різних джерел фінансування – близько 178,3 млн грн (на 92,9 млн грн більше, ніж у 2017 році) та загалом реалізовано 47 проектів. Про це повідомляє прес-служба Миколаївської ОДА.

В ОДА зазначають, що «робота у цьому напрямку має продовжитися на усіх рівнях і цьогоріч».

«Кожен житель Миколаївської області, незважаючи на те, де він живе — чи в місті, чи в селі — повинен мати доступ до якісного питного водопостачання. В окремих районах Миколаївщини ця проблема стоїть досить гостро. Минулого року завдяки консолідації коштів бюджетів усіх рівнів ми спрямували понад 178 млн грн на ремонт водопровідних мереж, будівництво свердловин, водопроводів, купівлю башт Рожновського і т.д. практично у всіх районах області. Більше того, завдяки реформі децентралізації, ініційованій президентом України Петром Порошенком, об’єднані територіальні громади отримали субвенцію на формування інфраструктури, визначивши серед пріоритетних завдань і облаштування мереж водопостачання. Робота у цьому напрямку буде продовжуватися й надалі», — прокоментував голова Миколаївської ОДА Олексій Савченко.

Як зазначається, у 2018 році на розвиток водопровідно-каналізаційного господарства було спрямовано 72,2 млн грн з державного бюджету, 64,8 млн грн з місцевих бюджетів, 36 млн грн кредитних коштів ЄІБ, 5,3 млн грн коштів підприємств. Загальна сума 178,3 млн грн на 109% перевищує фінансування цього блоку порівняно з 2017 роком.

Нагадаємо, у 2018 році в облраді озвучували, що для відновлення водогону для постачання води на Єланеччину з Південного Бугу потрібно близько 80 млн грн.

Наприкінці минулого року Єланець закупив дві автоцистерни для перевезення води.Спочатку планували закупити електромобілі, але потім вирішили, що єланецьких доріг вони не витримають.

Ваш комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Новости