Новости

Щомісячні побори та порушення умов угоди з підприємцями: чим живе єланецький ринок «Центральний»

562

Ми, підприємці ринку «Центральний», вирішили допомогти селищний раді у проведенні аналізу роботи КП ЄС «Ринок «Центральний». Аналіз базується на основі договору оренди торгового місця, який укладається на рік між підприємцем та КП в особі директора ринку.

Уклавши договір та оплативши оренду, ми начебто повинні спокійно працювати та дотримуватися умов договору. Але розпочинається найцікавіше – це порушення умов договору зі сторони адміністрації ринку вже багато років.

У договорі прописані правила та обов’язки орендодавця, а саме: забезпечення охороною об’єкта оренди. Але адміністрація ринку не має штатну одиницю охоронець ринку «Центральний». Замість цього кожного місяця з нас, підприємців, вимагають по 25 грн на оплату так званому охоронцю, який зовсім не несе жодної відповідальності.

Правила орендаря: інші види платежів, непередбачені у договорі, орендарем не вносяться. В договорі оренди вказано, що зміни та доповнення до договору вносяться за взаємною згодою сторін і оформлюються шляхом укладання додаткової письмової угоди.

І тут розпочинається найцікавіше: кожного місяця, спираючись на рішення Єланецької селищної ради від 26 травня 2011 року № 21 «Про затвердження тарифів на утримання торгового місця для місцевих приватних підприємців по КП ЄСР «Центральний», здійснюється оплата за утримання торгового місця без будь-якого додаткового укладання договору про щомісячну сплату, яка залежить від квадратури, тобто від 45 грн до 135 грн.

Поглянувши на це рішення Єланецької селищної ради, побачимо затвердження тарифів на утримання торгового місця в розмірі 0,9 грн (вартість сплати за торгове місце). Жодного слова не вказано про назву місця торгівлі (щомісячна, одноразова, прокат тощо), розмір торгового місця. Виникає питання, яким чином 0,9 грн перетворюються на 45-135 грн? При щомісячній сплаті нам адміністрація ринка надає чек «торгместо», а це означає, що ми один раз на місяць користуємося іншим торговим місцем, за який ми сплачуємо.

Ще цікава схема розрахунків за  торгову площу: підприємці, які мають торгові площі 43 кв.м., 40 кв.м. та 32 кв.м., сплачують однаково по 135 грн. Підприємці, які мають 6 кв.м, 8 кв.м., 14 кв.м. та 15 кв.м., також однаково по 45 грн.  Що ж це за вища математика, якою користується бухгалтер при обчислені сплати за торгове місце? Подивившись на список торгівельних об’єктів, бачимо, що щомісячну сплату здійснює 61 підприємців на загальну суму 4825 грн. Як саме дана сума проходить по бухгалтерії без наявності додаткових договорів?

Взявши до рук звіт про надходження з 1 січня 2017 року по 16 березня 2018 КП ЄС «Ринок «Центральний», висвітлений на сайті «Єланецькі новини» — до речі, це єдиний звіт, який ми побачили за 20 років існування ринку, — бачимо, що надходження за 15 місяців становить 231121 грн, а витрати — 218278 грн. Тобто фінансове надходження за 15 місяців становить  12843 грн. Це означає, що дохід ринка в місяць становить 856,2 грн, а витрати на утримання ринку становить 8967,4 грн. Можливо ми щось недобачаємо? Та подивившись на стан ринку виникає питання, куди йдуть 8967,4 грн на місяць?

Сподівалися на те, що при зміні керівництва все стане в рамки законності, оскільки нам обіцяли на представленні в.о. директора ринку Кравчука С.І. Та бачимо, що змінилось  лише прізвище, а схема залишилась тією ж самою. Вже півроку змінилося керівництво ринку та з нами, підприємцями, не переукладено жодного договору та продовжують вимагати щомісячно 25 грн на охорону та від 45 грн до 135 грн на утримання торгового місця. Також при керуванні Кравчука С.І. ми бачимо, як відбувається забудова нового магазину.

Сергій Іванович, стаючи в.о. директором ринку, а надалі вас планують на сесії селищної ради затвердити як директора ринку, рекомендуємо вам досконало вивчити нормативно-правову базу стосовно функціонування ринку. Нагадуємо вам наказ, про існування якого, мабуть, ви і не здогадуєтесь, що з 21 жовтня 2011 року дозволено розміщувати лише тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності. Дана забудова не є тимчасовою спорудою.

Яким чином могла ця людина пройти на другий тур конкурсу директора ринку, якщо ми бачимо такі грубі порушення з його сторони при виконанні обов’язків директора ринку? Депутати селищної ради, в тому ж числі і депутати підприємці, які працюють на території ринку та були членами конкурсної комісії, поясніть, будь ласка, як саме проводився конкурс та яким чином ви підтримали цю кандидатуру? Чи можливо ви не сплачуєте щомісячні побори та у вас є свої інтереси?

Вийдіть на публічний конкурс з присутністю нас, підприємців ринку. У нас є багато запитань до кандидатів на посаду директора ринку. Ознайомте нас з програмами розвитку функціонування ринку кандидатів на посаду директора ринку. Адже ми знаємо, що цих програм не існує, і ви вибираєте не програму для покращення функціонування ринку, а конкретне прізвище.

Підприємці ринку

1 Комментарий

  1. Марина

    08.11.2018 at 19:49

    Вопрос первый — Почему все работают на 1/2 ставки ?Рынок работает 4 часа?
    Вопрос второй -Рынок не убирают?Где ставка дворника ?Есть мясной павильон — где уборщица?
    Вопрос третий -Договора с предпринимателями заключают на аренду земельного участка ,если киоск принадлежит предпринимателю или на аренду торгового киоска.А какая может быть аренда торгового места ежемесячно ? За торговое место платят ежедневно- если человек торгует ,если нет тогда не платит.Все через кассовый аппарат.
    Все что касается охраны -совет обратитесь в исполком — в комиссию по труду.

Ваш комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Новости