Горячее

Єланецька райрада обурилася через перспективи ліквідації райавтодору — взимку дороги нікому буде чистити [ФОТО, ВІДЕО]

723

Єланецький райавтодор збираються реорганізувати, а потім «світить» перспектива його ліквідації. Депутати райради незадоволені такими планами, оскільки район, особливо взимку, може опинитися відрізаним від області. Саме техніка райавтодору розчищає дороги. Дискусії навколо цього питання розгорілися на сесії райради вчора, 11 жовтня, повідомляють «Єланецькі новини».

Голова райради Василь Богданцев зачитав звернення до Кабміну, Верховної ради, «Укравтодору», Миколаївської ОДА та облради, «Миколаївоблавтодору» з приводу того, щоб не допустити реорганізацію Єланецького райавтодору. Зазначається, що він зумів зберегти базу, а техніка, хоч й застаріла, але відремонтована.

«Досвід зимових періодів минулих років говорить про те, що сусідні райони, через які географічно єланчани їдуть до обласного центру та центру госпітального округу (Вознесенськ — ред.), не змогли жодного разу якісно організувати зимове обслуговування та розчищення доріг. Роботи проводив як по території Вознесенського, так і Новоодеського району Єланецький райавтодор», — йдеться в зверненні.

Депутат Андрій Демченко вважав, що звернення можна направити, але навряд чи воно дасть результат. На його думку, в районі потрібно створювати комунальне підприємство, яке буде обслуговувати та ремонтувати дороги. Богданцев зазначив, якщо і створити КП, воно зможе працювати лише на комунальних дорогах району та за умови проведення торгів у системі «Прозорро», оскільки національні дороги перебувають на балансі Служби автодоріг, а місцеві — управління інфраструктури ОДА.

Очільник Єланецького райавтодору Олександр Моісеєнко зазначив, що цього понеділка його викликали, щоб він підписав попередження про реорганізацію з наступною ліквідацією. А вже на другий день йому прийшов лист-повідомлення про відчуження майна — асфальтний завод за 5,5 тис. грн, який, за словами Моісеєнка, вже потрібно було вирізати. Інша техніка стара, але на ходу, зокрема грейдер, за допомогою якого розчищують дороги взимку. Але навіть якщо створити районне КП, техніку з райавтодору заберуть.

Голова Єланецької селищної ради зауважила, що якщо техніку заберуть, то не буде чим розчищати дороги.

«Якщо техніку заберуть, не те, що до лікарні Вознесенська, нікуди ми не доїдемо, навіть до Єланця. Великі дороги до обласного центру ми своїми маленькими тракторцями не розгорнемо», — зауважила Любов Баденко.

Вона запропонувала не тільки писати листа, а й поїхати в Миколаїв до керівництва, щоб не допустити знищення райавтодору. За її словами, техніку підприємства вони й готові прийняти. Демченко зауважив, що єдине, що можуть — це вимагати передати техніку району, а підприємство в будь-якому разі ліквідують, як вже вирішили «згори».

В свою чергу депутат райради Ігор Гавенко обурився, чому в.о. голови РДА Ольга Гуліна раніше мовчала про перспективи ліквідації райавтодору, а про це стало відомо лише на сесії.

«Якщо ви не справляєтеся, напишіть заяву та йдіть», — заявив депутат.

Гуліна ж казала, що сама тільки дізналася про плани реорганізації та ліквідації.

https://youtu.be/VNZz-PFSnKI

Інші також зауважили, чому питання не підняли раніше та не зібрали позачергову сесію. Деякі запідозрили, що рішення про реорганізацію райавтодору виникло через те, що єланчани перекривали трасу.

«Перекривали дорогу — забрали райавтодор. Поїдем в область, що заберуть далі?», — висловив думку Демченко.

Моісеєнко додав, що є перспективи закриття всіх райавтодорів та створення шести дорожньо-експлуатаційних ділянок на область. Зрештою, вирішили створити групу та їхати до «Миколаївоблавтодору». Демченко ж пропонував, що до робочої групи включити голову райради Вікторію Москаленко та депутатів облради, які «засвітилися» на перекритті траси Н-14.

Варто нагадати, що ще декілька місяців тому в Єланецькому райавтодорі заявили про те, що роботу їм не дають, а люди почали звільнятися. В облраді з цього приводу не дали ради.

Ваш комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Новости